Wydawcy książek mają dobra prasę. W mediach mówi się o nich sporo i raczej pozytywnie. Szczególnie media społecznościowe poświęcają wydawnictwom dużą uwagę i spełniają ważną rolę promocyjną. To dobra wiadomość dla wydawców w tygodniu rozpoczęcia Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie. Zapraszmy do raportu Instytutu Monitorowania Mediów, który Targi w Krakowie objęły patronatem!

Instytut Monitorowania Mediów zbadał, jak wydawnictwa zaprezentowały się w mediach. Wyniki są bardzo dobre, ponieważ od początku 2015 roku do drugiej połowy września ukazało się aż ponad sto tysięcy publikacji na temat wydawnictw literackich. Wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji wynosi ponad 360 mln złotych.

Zapraszamy do lektury raportu: Raport Instytutu Monitorowania Mediów - obecność wydawców w mediach »

Polecamy również wywiad z Panią Moniką Tomsią z IMM, autorką raprotu - Newseria Interia>>