att00001Drugi dzień Targów HORECA/ GASTROFOOD zapowiada się szczególnie interesująco. Gość specjalny – Andrea Camastra o godz. 12:30 zaprezentuje swoje wariacje dookoła buraka – przygotowując różne tekstury z buraka. Pokaz będzie obejmował wykorzystanie buraka i używanie go do komponowania dań oraz tworzenie tekstur: pian, pudrów, żeli, nowoczesego chłodnika i innych.

 

Dzisiaj czekają nas również pokazy kulinarne Miłosza Kowalskiego oraz Huberta Tabak z Hilton Garden Inn Kraków Airport.

Krakowska Szkoła Kelnerów przygotowała z kolei specjalne szkolenie z obsługi kelnerskiej z profesjonalnym aktorem, podczas którego kelnerzy będą mogli nauczyć się większej pewności siebie oraz profesjonalnych postaw zwiększających naturalne ruchy i gestykulację, uśmiech i sympatyczny odbiór naszej osoby przez Gości.

W trakcie Targów HORECA / GASTROFOOD odbędą się również Mistrzostwa Polski Cup Tasters 2017, dzisiejszego dnia odbędą się eliminacje do tych jednych z najbardziej prestiżowych zawodów rangi krajowej, które odbywają się pod patronatem polskiego oddziału Speciality Coffee Assotiation of Europe. Zwycięzca edycji 2017 roku będzie reprezentował Polskę w trakcie Mistrzostw Świata Cup Tasters, które odbędą się w Budapeszcie, w czerwcu 2017 roku. 

 

12:00 – 12:30(Scena)

Gość specjalny Andrea Camastra, Chef de Cuisine Restauracji SENSES – Gwiazdka Michelin od kuchni

 

12:30 – 14:30(Kuchnia)

Gość specjalny – Andrea Camastra – wariacje dookoła buraka – prezentacja procesu przygotowywania różnych tekstur z buraka. Pokaz wykorzystania buraka i używania go do komponowania dań oraz tworzenie tekstur: pian, pudrów, żeli, nowoczesego chłodnika i innych.

 

    

 

 

15:45 – 17:00 (Kuchnia)

Miłosz Kowalski, Executive Chef Hilton Garden Inn Kraków Airport, Hubert Tabak, Sous Chef Hilton Garden Inn Kraków Airport – Lokalne smaki w międzynarodowej sieci.

Menu pokazu:

1.Śledź marynowany, sałatka z szarej renety, selera naciowego i kiszonego ogórka, śmietana chrzanowa, bułka w popiele

2.Jeleń, rydz, jałowiec, czekolada

3.Maślanka, beza, makaroniki z dziką różą i żurawiną

 

10:15 – 12:00 (Kuchnia)

Czy jemy oczami? I dlaczego tak ważne jest estetyczne podanie jedzenia. Prawdy i mity na temat stylizacji żywności, czyli jak przygotować dania do sesji zdjęciowej, nowe trendy w fotografii żywności, fotografia blogowa, a fotografia reklamowa (np. na opakowanie czy kartę dań), jakie triki stosować, żeby zwiększyć efekt wizualny. Czy to co ma być sfotografowane jest jadalne? – Marta Skutnik Good Food.TV oraz Marcin Parda Szef Kuchni Miodowy Młyn.

Prowadzenie: Marcin Polus, Prezes Stowarzyszenia Małopolskich Kucharzy i Cukierników.

Zdjęcia z porfolio Marty Skutnik

 

10:15 – 12:00 (Scena)

Siła obrazu w Gastronomii – panel otwarty: Aleksandra Potrykus-Wincza, Mood Poland (obraz w ujęciu marketingu sensorycznego), Jakub Kaźmierczyk Olympus Polska (tworzenie obrazu cyfrowego) – Jakub Kaźmierczyk, Daniel Klasa Wise Design (Cyfrowy obraz w Gastronomii – nowoczesna forma Digital Signage), Mateusz Jaworski Event Solution Center (nowoczesny event w nowoczesnej przestrzeni).

11:40 – 12:00 (Scena)

Smak i Zapach w Gastronomii – w ujęciu marketingu sensorycznego: Aleksandra Potrykus-Wincza, Mood Poland.


10:15 – 17:00 (Salon Kawy i Herbaty, C 30)

Eliminacje Mistrzostw Polski Cup Tasters 2017:
10:15 – 12:15 (część 1)
13:15 – 15:15 (część 2)
16:00 – 17:00 
– ogłoszenie finalistów Mistrzostw Polski Cup Tasters 2017
– ogłoszenie wyników plebiscytu Barista Roku i Kawiarnia roku 2016 polskiego oddziały Speciality Coffee Assotitaion of Europe.

 

11:00 – 12:30 (Wiedeń A)

Szkolenie obsługi kelnerskiej z aktorem (1 tura) – Krakowska Szkoła Restauratorów, Szymon Kohut

Krakowska Szkoła Restauratorów i Marcin Zacharzewski zaprasza na warsztaty zwiększające sprzedaż w restauracjach. Warsztaty zawierają naukę podstawowych form aktorskich skierowanych do managerów, kelnerów, barmanów i kucharzy zajmujących się bezpośrednią pracą z Gościem.

Na warsztatach nauczysz się:

– większej pewności siebie
– profesjonalnych postaw zwiększających naturalne ruchy i gestykulację, uśmiech i sympatyczny odbiór naszej osoby przez Gości

Konkretne zwroty sprzedażowe interaktywnie oddziaływające na zwiększenie sprzedaży

  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie