Targi FOOD-to-GO 2016 w liczbach:

  • ponad 100 firm prezentujących swoją ofertę
  • 2754 branżowych zwiedzających

 



 

MÓWIĄ O NAS

„Udział w targach FOOD-to-GO był bardzo miłym przeżyciem. Pomógł nawiązać nam wiele ciekawych kontaktów. Poza tym zainteresowanie naszymi produktami było o wiele większe niż zakładaliśmy, dlatego zachęciło to nas do udziału w imprezach tego rodzaju. Nie muszę chyba wspominać o świetnej organizacji, ponieważ wszystko było na najwyższym poziomie.”
Mateusz Witczak  - Kierownik Produkcji ZHU EPINO


„Targi FOOD - to - Go w Gdańsku  wyróżniały się bardzo dobrą organizacją. Organizatorzy postarali się by ściągnąć wielu zainteresowanych klientów i ewentualnych odbiorców.  Targi to dobra okazja by spotkać się z dotychczasowymi klientami oraz możliwość pozyskania nowych odbiorców.”
Grzegorz Góra – BELiN, ROWITA

"Targi FOOD-to-GO są dla nas okazją, by spotkać na żywo odbiorców naszego programu kulinarnego oraz zachęcić nowych odbiorców do zapoznania się z produktami naszej bezglutenowej i wegańskiej kuchni Atelier Smaku. Jest to jednak przede wszystkim miejsce spotkań i wymiany ciekawych kontaktów m.in. dzięki temu, że organizatorzy są otwarci na tak niszową kuchnię jak nasza."
Jola Słoma i Mirek Trymbulak, Atelier Smaku

"Coffema International Poland Sp. z o.o. targi FOOD-to-GO ocenia bardzo korzystnie. Przekonała nas rzetelność i profesjonalizm Organizatora. Wysoka frekwencja Gości oraz duże zainteresowanie Klientów znacznie wpłynęły na ilość nawiązanych kontaktów handlowych. Niezmiernie cieszy nas fakt, że podczas targów FOOD-to-GO mamy możliwość prezentacji naszych urządzeń oraz usług właśnie tu, w Gdańsku, gdzie mieści się główna siedziba naszej Firmy. Do zobaczenia podczas kolejnej edycji."
Beata Mozer, Area Sales Manager, Coffema International Poland Sp. z o.o.

"Pomysł na stworzenie takiej formy targów, zwłaszcza 2-dniowych, uważam za trafiony - ogranicza to koszty i czas. Organizator zadbał o rozpropagowanie imprezy i odpowiednią reklamę co poskutkowało dobrą frekwencją odwiedzających, a Ci, którzy dotarli byli konkretnymi potencjalnymi klientami.”
Dyrektor Handlowy, VegaGastro.

 

ZOBACZ RAPORT Z TARGÓW